Lillebror

Idag är det ingen vanlig dag för det är lillebrors födelsedag hurra,hurra,hurra...lalala

Idag fyller lillebror 18 år och är i teorin en vuxen man. Praktiken börjar hinna i fatt men ligger alltid en bit efter. På 18 år har han hunnit med en del betydelsefulla saker.
Tex så har han, så länge jag kan minnas, promt hävdat att en socka av varje färg är ett måste. Han är alltså den som tog täten i det nya modet för herrar. För ni har väl inte missat det senaste?

Nu ska jag hjälpa mamms med prins-tårtan! Jag är grym på marsipan rosor:)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du köpt sjalen på jc? i så fall har jag en likadan;)

2008-04-20 @ 14:25:09
URL: http://clothesoverbros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0