Tidsuppfattning Zero

Nu har jag vart vaken sen klockan 7.30 den 15 april 2008. Dvs 27 timmar. Jag har jobbat natt på ett otäckt ställe där ingen har vare sig högklackat eller läppglans. Huu..!
För er som är trogna läsare kan jag berätta att det är samma jobb som jag var på tre dagar i februari. Jag vet att jag mer eller mindre lovade mig själv att aldrig någonsin mer gå dit men sen blev jag liksom tvungen att på nåt sätt finansiera mina haleluja moments på Gina Tricot osv, så jag tackade ja till tre natt-pass denna veckan. Att jobba natt är inte lika hu-igt som att jobba kväll. Jag är så övetrött och hög på kaffe att jag inte riktigt fattar vad jag gör. Och alla är snälla mot mig och hänger på är jag föreslår en 22:a rast på en timme...

Nu ska jag göra en god fruktsallad med bla hallon:) mumms! sen ska jag kika runt på starlounge.com och läsa lite smarrigt skvaller. skönt att va hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0