Kyssen med stort k.

Nu sitter jag på X2000, på väg till 2009

Nyåret må vara överskattat men jag tycker om det. Spännande. Vet inte varför just det ordet känns så passande men det är det som klingar högst i mina öron. Tolvslaget är trotts allt tolvslaget. Förra året stod jag på Goa's strand bland en massa indier och kysste mig igenom dem sista sekundrarna av 2007. Då var det X som kysste mig och det fanns inget annat i skallen än att det var skulle vara vi två genom hela 2008 med. Ett år senare är allt så annorlunda och vem kysser mig när klockorna slår? Den där kyssen är den bästa kyssen och den är så där voltande pampig att hjärtat slår högre än klockorna på TV.Det blir inte X. Det blir inte O. Det blir nog bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0