Exponering

I veckan hade vi exponering med inriktning på känslor och jag, Louise och Anna bestämde oss för att jobba med  Förväntan. Rätt snart kom vi fram till att en bröllopsskyltning passade utmärkt för detta! Vi ville blanda utomhus och innomhusmiljöer och jobba fram en lite vintrig känsla. Gången av sten leder fram till sängen och framtiden. Spegeln bakom kuddarna, vid sängaveln syns lite dåligt men tanken är att dem två som tittar in i skyltfönstret kanske är paret som ska gifta sig och att dem då ser sig själva.
Såhär blev resultatet...(Ursäkta skrynklet men vi är medvetna om att strykning är a och o och vi fick tillåtelse att hoppa det, pga tidsbrist).



Mina tankar om bröllop känns som en karta utan slut och vädersträck. Det känns så enormt stort och jag kan inte riktigt förstå hur man kan komma fram till ett beslut. Tänk om jag, när jag står där och ska gifta mig, ångrar att jag inte valde tubtopskorsett, ångrar att jag inte bönade lite extra om en dyrare ring, ångrar valet av plats, eller tänk om jag ännu värre- ånrar valet av kille??
Hur ska man kunna välja en av alla kakor i burken? Det känns lite som att tusen beslut ska fattas och jag som inte ens kan slänga kvitton för att jag ångara mina köp innan dem ens flyttat in i garderoben. Hur ska jag kunna välja make utan att ha rätt till bytesrätt eller ungdomen tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Louise

Ibland kanske bara vet man...alla har väl ett favoritplagg som hänger med som man inte vill slänga eller byta.

Kram

2008-12-07 @ 08:50:42
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Carro

Så fin er exponering blev ; )Vilken söt blogg du har... ( hittade hit genom louises blogg)

Verkligen så söt du är... hihi ja visst e det jobbigt att vara en beslutsångest person, känner verkligen igen mig jag kan inte änns bestämma mig vad jag ska ta till fikat eller om jag änns skall ha något? När det kommer till inköp har jag ingen besluts ångest vid köpet men genast när jag köpt betalt och är på väg ut...- ursäkta kan jag ta den istället?-byta färg eller jag ska nog ha en till... jobbigast e det nog när jag skall beställa käk ute.. äter heldre( -stavas nog inte så ) upp polarens mat för den såg så mycket godare ut än mitt val.. så även där har jag ångrat mig...Men när det handlar om kärlek så är beslutsamheten inte ofta i bruk visst undrar man ibland men beslutet är fast och man älskar tanken över att kärleken över vinner allt.. men vägen dit kommer när man minst anar ( alla säger ju så)... kram på dig

2008-12-12 @ 12:12:47
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0