Liseberg i mitt hjärta.

Jag älskar årstider. Dem påverkar mig på många sätt. Igår kom snön till Göteborg. Kylan har vart här ett tag men nu kom även snön på riktigt. Efter den sista tidens milslånga telefonsamtal flera ggr om dagen med tröst och skratt och längtan kom även mamma och det var härligt.
Vi var på Liseberg och jag kände mig sådär härligt liten. Jag älskar Liseberg. Jag skulle vilja bo där bland alla ljusen och starta varje dag med en vända i slänggungan. Där ser man över hela Göteborg. En sån överblick skulle jag vilja ha över mitt liv.
På kvällen pyntade vi med ljus i min lägenhet. Mamma hade fixat en speciell ljuskälla till mig som hon vet att jag älskar.



Kommentarer
Postat av: Louise

Oj vad mysigt, hoppas du följer med på tisdag med...då kan vi vara barn tillsammans och göra sånt som barn gör...äta sockervadd och åka slänggungor eller nåt åt det hållet

KRAM

2008-12-12 @ 19:50:42
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0