Drugs.

I helgen hade jag en extra fet rabatt på cubus så då inhandlade jag lite pärlor!  Det är ju liksom mer fel att inte köpa. Att inte köpa när man har rabatt är ju verkligen att vara oekonomisk! Jag hade vart osmart om jag inte köpt. Dum rent ut sagt!

Lägger upp ett urval av det som flyttade in i min garederob...

Spetsat!


och pälsat!


Efterlängtade knästrumpor med fina rosetter!


Fodralklänningar.
En tub i svart skinn och en med en alldeles, alldeles...alldeles underbar rosettdetalj!


Nåt av det som inhandlades kan ha vart från Gina men det var bara för att jag trodde att jag skulle vinna på en trisslott så att jag skulle ha råd med det...

nu är jag as fattig och jämför priset på toalettpapper...igen.

Kommentarer
Postat av: britta

jättesnygga kläder bajsi :) hur mycket rabatt har du i vanliga fall.. eller har du någon alls? :) saknar dig!

2008-12-02 @ 20:02:00
Postat av: Louise

du är väl världens sötaste

2008-12-02 @ 23:11:13
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: karin s

mkt snyggt!

2008-12-03 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0