frågor.

Vad är det som gör att dragningskraften till vissa män är så mycket starkare än till andra. Vad är det med tex Bad Boys som lockar oss? Härom dagen stönade Xet om att han var för snäll, för omtänksam och för bra. Han fick inte napp pga det. Jag vet vad han menar för jag vet hur han är. Underbar. Men är underbart kort? Håller det inte att vara underbar i längden? Kommer flickan han vill ha förr eller senare att sträva efter mer än det som gör han underbar? Varför kan inte den snälla killen segra!!!
En gång för några år sedan DD'ade jag. DubbelDejtade.
Rik,bortskämd,ap snygg,player VS Snäll,mysig, trogen till tusen.

Så resonerade jag då. Men vad är jag att dömma? Jag var ju den som playade om någon och såhär några årsenare kan jag via facebook snoka reda på följande:
Den rika,bortskämda,ap snygga playern är förlovad och den snälla,mysiga, trogna till tusen killen gjorde just en DD'are.

Så dem där två var tydligen inga topp exemplar på stereotyper. Men vem fan är en stereotyp idag? Är O? Vilket fack hör han till egentligen? Ibland är han si och ibland är han så. Det gör mig tokig. Just nu är han exremt svår att kategorisera och det gör mig livrädd och tokig. Egentligen gör hela han mig livrädd. Jag får inte kläm på oss..Skulle vilja läsa hans tankar så många gånger att jag tror att jag skulle behöva ett helt O-lexikon för alla tillfällen.

Och en sak till. För några dagar sedan frågade en manlig vän mig om kärlek. Ja skratta ni, men många ber mig faktiskt om råd och även om mitt eget kärlesliv är ett virrvarr så har jag oftast full och total kontroll över andras. Han undrade rätt och slätt Hur vet man om man är kär? Om man någonsin varit kär? Mitt svar på den frågan blev Vet du vad du letar efter? Underförstått; Är du kanske gay? Nej, det var han nog inte tordde han men frågan kvarstod och jag kunde inte vifta bort den ens när jag kommit hem och krypit ner under täcket. Hur fan vet man det? Eller hur svarar man på det? Är allt man kan säga det där klyschiga om pirret i maggropen eller finns det litterär fakta att ta på?
HUR FAN VET MAN OM MAN ÄR KÄR???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0