BER OM URSÄKT

Detta inlägget tillägnar jag:

Talskrivarna.se (Det är jättebra med färdigskrivna tal, snabbt och enkelt, som MC Donalds!)
Mitt X (Du var världens finaste pojkvän! Du har jättefina käder och jag vet att du hittat några av dem själv)
Hallandstrafiken (Jag va lite uppriven när du frågade om biljetten, mitt eget fel)

Min mamma (Du är bra på alla sätt)

Kakhyllan på ICA (Kakor är gott och kakhyllan brukar va snäll på ICA. Jag brukar ibland få provsmaka kakor när jag handlar!)
Brorsan och flickvännen (Ibland blir det för mycket men ni är söta)
Uteställena i Falkenberg (Ni gör goda pizzor iaf..eller vänta, entill och falkenbergs-det är väl uteställen?det är iaf där alla hänger!)
Industriarbetare (Beundrar er, men kommer aldrig bli en av er)

Jag vill verkligen inte såra någon med min blogg. Är det någon som känner sig förtalad eller liknande så hoppas jag att ni meddelar mig.

God Helg:)


Kommentarer
Postat av: emma

Hej...!=D Sjukt kul blogg! Nu slipper jag läsa blondinbellas, stina-lees & kenzas skitbloggar. Du är grym, som alltid ;)Puss!

2008-03-04 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0