Fotbollsfru

Jag darrar.
Jag svettas.
Jag fryser.
Jag känner yrsel.
Jag har koncentratonssvårigheter.

Jag har sånt enormt sug av att SPENDERA.
Att dra kortet. Ljudet då kontokortets chip sätts in hållaren eller ljudet av magnetremsan som dras...Att gå på stan med tusen kassar i vardera hand och lukten av dem nya kläderna, accessoarerna, skorna, makeup'en...mmmm...jag tror jag måste lägga mig ner snart, känner att det blir för mkt att skriva om det. Större delen av gårdagen satt jag här. Vid mammas laptop. Och dreglade över Top Shops kollektioner. Finns så mycket fint. Så mycket som jag vill ska förflytta sig till min garderob..

Jag har verkligen försökt mig på CB (Cut Back), men det är som om det inte passar mig det heller!!
Därför har jag nu grubblat och grubblat och grubblat över hur jag ska få till detta med ekonomi.

Eftersom jag helst inte vill jobba, och eftersom jag inte kan tänka mig att leva ett liv utan shopping, har jag nu kommit på en lösning som skulle kunna lösa detta.

Det är inte jag som ska tjäna in pengarna. Jag ska gifta mig rikt. Äckligt rikt. Just nu känner jag att ordet Fotbollsfru ovanligt ofta korsar mina tankevägar. Varför inte liksom! Karin är också inne på denna strategi för tillfället så det skulle egentligen räcka med att en får till det, sen är det bara att göra lite matchmaking i bekantskapskretsarna så har den andra också en lyxvilla,en BMW och en walking closet i 200 kvm- klassen!
Pax för Henke Larsson.

Det är nu det smarriga kommer in i bilden. Ska man sikta mot stjärnorna bör man klä sig som en stjärna. Därför kan jag nu shoppa utan att känna mig som slösa. Det är ju trotts allt en långvarig investering jag gör. Så nu i veckan har jag handlat lite. Igår hade jag inte möjlighet att ta mig till Varberg men det hade sanna så jag utnyttjade situationen och fick hem varaorna ändå!
Jag loggade in på hm.com
Spanade in senaste nytt
Ringde Hennes i Varberg och bad dem lägga undan.
Bad Sanna hämta ut
Förde över pengar till Sannas konto
Hämtade min lilla påse hos Sanna på kvällen!

Vad gör man inte?

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0