Paket!!!

Paket!!!

Idag när jag skulle hämta posten så låg där en H&M katalog i brevlådan!!Jag har inte rååd! Men jag hittade en jättesöt blus som jag vill ha,ha,ha!! Kanske kan köpa den till mig i Alla hjärtans dag present?Sen låg där ett brev till mig också. Om att jag skulle hämta ut ett paket!! Ett paket till mig!!! Jag har inte beställt nåt (vad jag vet??) så det kan inte vara nåt sånt. Det kanske är en present från en klädkedja jag handlar mycket hos. En Stammis- Present!! Åh en siden morgonrock eller nåt sånt fab!! Eller så har dem blandat ihop mig med nån Maja Richardsson!! Det har faktiskt hänt förut. Men då var det inte alls lika fab för då hade dem skrivit upp hennes körlektioner på mitt konto och skulle ha mig att pröjsa istället för att inkassera. Vilket jag såklart protesterade mot. Det kommer jag inte göra nu när jag hämtar ut mitt enorma paket. Hon har säkert beställt för flera tusen på NET-A-PORTER.com!!! Och jag kommer behöva hjälp av kassörskan att bära ut mitt stora paket och det kommer bli problem att få in det i bilen...Jag hoppas Maja Richardsson har samma storlek som mig...image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0