Personal Shopper?

Igår ställdes jag inför ett dielemma. Jag var på stan med mitt (i denna bloggen väldigt omtalade) ex. Vi var inne på Boys2Men. Gud, så mycket fint dem hade! Jag blev seriöst sugen på att köpa killkläder!! Bara för att...jag vet inte, kolla på dem hemma? Anyway, självklart gick exet fram till lite kläder som inte var sådär jätte klockrena (no offence men ibland är han lite ute o hojjar alltså..) Sen frågade han mig om smakråd och jag blev helt ställd. Han är inte min pojkvän längre, alltså är han inte längre mitt projekt. Jag vill inte ge han smakråd så att han klär sig klockrent och man bländas av hans fräschhet (ja, kläderna gör mannen). Därför sa jag nej och fortsatte att skadeglatt småfnissa åt hans val.

(Två minuter senare sålde jag mina råd mot att han pröjsade fikan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0