Systerskap

Ibland säger det bara klick! Man liksom vet att det är en person man kommer älska no matter what och att kärleken kommer hålla i oänlighet. Det är love at first sight.
Jag hade turen att träffa två livskamrater på samma dag. Hemkunskapen i 4an. Vi var fjäskisar, vi var kvar sist och vi diskade tills händerna var russin. Det sa bara KLICK!

Emma Inger Elisabet Salsgård
Pernilla Catrin Hjalmarsson
Maja Linnea Bi Risholm

Nu igår kom dem hem igen. Till mig! Trion är fulländad igen och jag är hel. Det är en härlig känsla. Och skrämmande. Jag vågar knappt träffa dem. Om 17 dagar åker dem till Australien och jag har inte råd att följa med. Jag är skraj för att vänja mig vid att ha dem borta på gatan...Det kommer göra så ont när dem åker igen...Jag vill inte!!
Men det kommer gå bra. Jag vet att det inte spelar någon roll hur långt ifrån varandra vi är eller hur länge. När vi väl ses är det som om jag inte hunnit shoppa ett enda plagg och allt är som när vi sist sågs. Fnissigt, nördigt, och underbart.

Kisses!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0