Lycka

Denna veckan har jag shoppat. Det har vart underbar terapi.
Jag har köpt: 

  • Byxor
  • Mer byxor
  • Ännu mer byxor
  • Shorts
  • Ljusrosa dunsockor skulle jag köpt men glömde springa tillbaka!!!
  • Håraccessoarer
  • Smink
  • Tjocktröja
  • Bh x 4
  • Bh x 2
  • Matchande trosor (bara för att jag är (..huuu..!) singel.. så behöver jag inte klä mig osexigt...så om du läser detta så är jag gryyyyymt sexig nu!! Ha!
  • Tröja x 3
  • Linne x 2
  • Skinnjacka
  • Sov- ögonbinde i ljusrosa siden, jättesöt!

Allting var so fab!! Det gör mig lycklig.
Imån ska Sanna köpa 2 par skor åt mig som jag har lagt undan i Varberg. Hinner inte själv köpa dem...
Har ringt runt till alla affärer och frågat efter just dessa skorna men dem har vart slut överallt!!! Blev överlycklig när jag till slut hittade ett par som jag kunde lägga undan!!

Dessutom hade jag helt glömt bort att "Celeberties Against Aids" kollektionen på Hennes & Mauritz släpps idag så jag missade det!!!! Det gör mig so pissed off!!! Hade iallafall velat ha en tröja eller nåt...jaja, det var tydligen långa köer i Gbg och med den erfarenheten jag har antar jag att H&M's online-sajt överbelastades rätt snabbt...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0