hjälp!

Häromdagen konstaterade jag att jag inte kommer kunna shoppa på hela sommaren!!!!!!! Undantag v. 29 då jag är ledig. Jag jobbar ju i butik och därmed jobbar jag när affärer är öppna och är ledig när affärer är stängda.
Herre. Jag har inte fattat detta.jag kan inte fatta detta! Vad ska jag..? Hur ska jag..? Gaaaaah!!! Innan jag nått v 29 kommer jag ha sömnbrist, huvudvärk, yrsel, och andra symptom på för lite shopping.
Det enda som återstår är att internetshoppa men det är inget som kan hjälpa mig om jag är i nöd. Leveranstiden är typ alltid en vecka så det innebär att jag måste planera mina köp.

Igår beställde jag en trench coat och en kuvertväska.

En annan grej jag gör nu när jag inte har möjlighet att själv spendera är att skicka bud. Toppenbra! Mamma är en bra leverantör. I måndags köpte hon ett par vita tygskor som jag ringt och lagt undan och igår fick hon köpa ett nytt puder till mig för det började ta slut. Vid frukosten skrev jag en inköpslista så jag kunde jag va lugn med att det blir rätt nyans och märke:)
Hon kom in med det på jobbet och som en liten bonus fick jag en stor påse körsbär, mums!!
Idag har lilla Falkenberg öppet till 19 så jag ska in om Hemtex och kika på deras rea:) Måste ju passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0