lalala.

Idag har jag tagit en spruta och därför passade jag på att belöna mig själv med att investera i en fin kjol!
Jag köpte visseligen kjolen innan jag klarat att ta sprutan men eftersom jag visste att jag skulle klara det galant så tyckte jag att det var lika bra att få köpet gjort. Lite pepp också juh!

Jag kom på en till regel för hur man kan få tillåtelse att shoppa. Om man har letat efter något och detta sen visar sig vara på rea. Det låter så självklart egentligen men man kan förundras över hur många människor som ändå morrar och muttrar över utgifter som dessa. Dumt.
Jag hade alltså två anledningar att dra kortet idag, för min kjol var på rea! Konstigt, ibland tänker jag inte på smarta shoppingregler förrän dem blir aktuella att tillämpa!
Kjolen som inhandlades var mörkgrå, med knappar hela vägen där fram. Egentligen är det ingen hög kjol men eftersom det var en hög kjol som jag letat efter så tänker jag använda den som det (annars hade jag ju inte fått köpa den och om det är något jag kan så är det att följa mina egna regler.) När jag kom hem rotade jag runt i garderoben och där hittade jag ett grått brett skärp med prislappen kvar. Det passade perfekt till min kjol så idag är det min outfit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0