Heaven on Earth

Idag har jag vart i göteborg. Var på intervju på en skola och sen var jag och kollade i en lägenhet. Är så sugen på detta nu. Hoppas,hoppas,hoppas att allt går bra!
Höll på att smälta bort på spårvagnen, sån sommarvärme!! Men det är underbart! Bara man har en kall Festis.
Sen gick jag på stan och kikade lite. Är så sugen på brunt nu. Vill ha ett par bruna pumps! Ett litet tips när du shoppar är förresten att smita in på herrarnas provrum istället. Funkar inte i alla affärer men på tex H&M är det lugnt! Då slipper du stå i kö så länge och speglarna är inte söndersminkade..
Åh, var inne på Zara, MNG och TopShop. För mig är det Heaven on Earth. Tyvär så låste sig mitt knä så jag kunde inte gå så länge som jag ville. Satte mig i en park och åt lite och tittade på folk istället. Det var mysigt det med:)

Nu har jag tänt ett ljus för modeskaparen Yves Saint Laurent, som avlidigt.
Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0