Jag tror.

I fredags dansade vi i takt med varberg.
I kön in till Harrys träffade vi en 30 bastare som halvt lulligt halvt nyktert ställde en fråga: Vad förväntar ni er av det här? Innan jag hann ta den osynliga TV microfonen och kasta iväg den tänkte jag efter.
Egentligen var frågan rätt så passande för när jag blickade runt mig i kön var det just det ordet som han använt som låg som en bris över hela kön. Föväntningar.
Det är rätt härligt egentligen att folk är så optimistiska i kön IN. Precis som om man verkligen tror på att det där inne ska vara den bästa DJ'n som spelar den bästa dansmusiken och den hetaste hunken ska bjuda en på obegränsat med drinkar följt av en filmkyss av han med stort H innan man går hem.
På väg UT däremot, är det enda som ligger i luften en stank av utspilld öl och den senaste sommarplågan har lagt sig innanför pannbenet på samtliga. För majoriteten kom aldrig Han, utan istället för filmkyssen fick man ett nyp i baken av 50 plussaren som under hela kvällen cirkulerat runt inne på området...

Men jag skulle inte fukna om jag inte fick ha mina förväntningar.
Innan jag knuffades vidare i kön tog jag därför microfonen och sa. "Allt"


Kommentarer
Postat av: © Katta

Hejsan!
Allt bra med dig? Haft en bra helg?

© Katta - http://fakkors.blogg.se

2008-06-02 @ 00:21:43
URL: http://FAKKORS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0