Volym

Visst är hela singellivet en fråga om volym?

Sen jag blev singel har min omgivning en efter en ställt samma fråga till mig: Har du ingen ny på G?
Ett exempel är varje lördag när moffa är hemma på middag och jag visar upp min outfit innan jag skuttar iväg. När jag pussar han på skallen så kommer den alltid. Frågan. Fast han brukar formulera den såhär: "Ska du nu ut och ragga upp en ny kille?" För att inte bryta ett mönster svarar även jag alltid med samma svar: "Nej, jag har ju dej!"

Min omgivning är nyfiken.

Så här kommer det. The statement.

Ja, jag har en crush. Jag är kär kär kär i Björn Axéns Volumaster.

Jag träffade den och vi bekantade oss med varandra när jag var i malmö senaste vändan och det var love at first sight. Det sa liskom klick och den gav mig allt jag kunde önska mig. Nu har vi inte setts på ett tag men jag fick verkligen mersmak och jag ska se till att den flyttar hem till mig snart.

Jag ska bara panta lite petflaskor först....
Jag anser mg vara en person som är rätt ekonomisk. Jag menar visst har det hänt att man missbedömt en månadsbudget men nu har jag kommit på ett sätt att tänka. Jag får bara köpa saker som kan gynna mig i framtiden. Man kan säga att jag gör små investeringar hela tiden (gud det låter så mycket bättre!!). Tex skulle det vara en god idé att köpa investera i min kärlek, aka mr volumaster. Jag menar, om det gör att jag ser absolutely stunning ut och ger mig ett självförtroende till månen så är det ju en investering! För om jag ser bra ut och känner mig på topp så kan det i sin tur ge mig ett toppjobb eller en fotbollspelare!
...Och det, om nåt, vore ju att investera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0