Schlagerlördag!!

Nu ska jag strax hem till Marie för att få en dos av kärlek.
Ikväll är det schlagerfinalen som gäller och även om jag egentligen inte är något schlager offer så tänker jag låta mig förföras av Perellis bröst och BWO sångarens blottade bringa. Om inte annat så diggar jag Luuk stenhårt och precis som hela sverige så charmas även jag av Björn Gustafssons blonda lockar. Så det kan nog bli en lyckad final.
Inget kommer dock bli som 2004(?) när Lena PH hade sex med mikrofonen. För mig är Lena PH störst inom Schlager. Och snyggast.

Förresten.
Idag hade jag en obehaglig upplevelse på ICA. Jag och lillsös skulle köpa lite lösgodis och när vi stod där och valde mellan allt gott så såg jag en kvinna som stoppade hela sin näve i lösgodiset och plockade i påsen. Ingen skopa eller nåt. med HANDEN. Jag höll koll på om hon gjorde så på alla godisar eller om det bara var pappersgodisarna. För det är okej att ta pappersgodisar med handen. Det gör jag med ibland. Men nej, hon tog choklad, lakritspatroner och allt med handen!!! När hon närmade sig mina favvisar kunde jag inte vara tyst längre så jag sa lite försynt: "Ursäkta, du skulle inte kunna ta med skopan. Det är lite ohygieniskt..."
Kvinnan (En 50-plussare i glasögon från samma årtionde): "Gör det själv!"
Jag blev rätt paff, där jag stod med karamellkungens rosa plastskopa i handen: "Jag gör det!"
Nej, arg blev jag förresten.
Kvinnan stängde sin påsen och gick mot kassan. Sen vände hon sig om och ropade: "Jag kanske inte förstår bättre, jag kanske är dum i huvet"

Jisses, här är det nån som precis bivit singel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0