Addicted.

Jag har nu utvecklat ett beroende av tradera.se
Igår hittade jag ett underverk där men innan jag hann buda var det borta!! fattade inte att man behövde va såå snabb!

Nu måste jag gå in där hela tiden för att se om det finns nåt nytt fint att buda på. I natt drömde jag att jag köpte Carries Manolo Blahniks som hon får i bröllopspresent för 39kr. Det var jätteverkligt, prislappen lyste och jag kunde ta på dem fast dem låg på hemsidan. Därför vaknade jag 7.05 i morse och loggade in. Tyvärr fanns dem inte där.


Det är konstigt med beroenden. Fredrik (www.metrobloggen.se/fightingspirit), aka Stannie, är nog lite beroende av att spruta parfym inne på KICKS. I lördags var vi där och sprutade och han fick lite för mycket av det goda så när vi en stund senare trippade ut i solen för att dricka vårt kaffe var det ett moln av dofter runt honom. Men det var tur att han var med för jag råkade lukta på hans Hugo Boss parfym och då kom saknaden tillbaka. Gillade inte ens den parfymen så mycket men det är ändå en symbol för honom och den tryggheten som jag hade rätt till när han var min. Jag ställde fort tillbaka fanskapet på hyllan men sen var det nån jävel som ställt ut 2 ex av just den parfymen så jag råkade lukta på den på nästa hylla med. Men det var då Fredrik tog ut mig därifrån och det var nog tur för annars hade jag inte ens kunnat sitta på uteserveringen med honom och alla hans dofter!
Slängkyss till dig babyboy!

Nu ska jag sätta mig ute i solen med en kopp kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0