B-Day

Lalala.

Idag fyller jag 21 år! Pappa, brorsan, lillasyster och marcus kom och väckte mig med alldeles för höga toner,  en kaffe latte och paket! supermysigt! Är toppen väder med!! Kan inte bli bättre!

Nu har jag precis lagt i en toning i håret. Ett tips för att slippa fläckar i nacken är att lägga en sträng med vasilin runt hårfästet. Då fäster inte färgen på fel ställen!
Snart ska jag in till stan. Ska göra lite ärenden.. Vill köpa en ny fin nessesär och en klänning i nåt fint blommigt mönster!!och så vill jag köpa skor, och sjalar och en väska och...om jag hittar nåt fint så får jag faktiskt köpa det för det är mn födelsedag idag och då ska man va snäll mot sg själv! Sen ska jag och fredrik. köpa take away och sätta oss i parken:) Hinner jag ska jag in om Fridolina med och hämta en festis och hälsa på Eve! Blir mysigt! är nästan sugen på att köra på barfota idag. tycker det är så fint! jaja, får se, vill ju inte ha trasiga fötter ikväll, då kan man inte dansa!

Solkyss!
image29



Ciao!
Nu har jag flängt runt lite överallt känns det som! puh! Var inne i stan och kikade lite. Blev bara en kort sväng in på gallerian. Sen gick vi och hämtade take away sallad och satte oss i parken! uuur mysigt! Jag och Fredrik kom på att vi borde ha en gossip (girl) hemsida för vår lilla stad! Tänk vad kul, så kan alla mms:a in gossip där otrohet, stiltabbar och snefyllor blottas och arkiveras! mumma. eller vad säger ni?



Nu ska jag ner och smaka på jordgubbarna som mamma köpt! Smaskens!! Idag har mamma gått klart sin terapeut utbildning så hon ska med grattas idag!

Ikväll blir det utgång i Varberg med fickorna!
Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0