Breaks ups #5

Jag börjar tröttna sjukt mycket på detta med break ups nu. Det är inte bara till att göra slut med sin pojkvän när man väl bestämt sig. Nej, deeeeet koooommer meraaaa..lalalalalalalalalalala. japp, så trodde ni att ett break up var enough så kan ni ju förbereda er på mer. Äsch, vad katten, jag tror jag kör en lista, är så bra på det:)
1. Göra slut med Pojkvännen.
2. Göra slut med Xet's familj.
3. Göra slut med Xet's vänner.
4. Göra slut med Xet's släkt. (Ja, det kan hända att man ramlar in på ett släktkalas flera månader efter att det tog slut, men det kan också hända att man inte behöver oroa sig för att göra slut med dem, för det KAN va så att Xet själv typ klirrar i glaset och tillkännager uppbrottet och att man sen får sitta där soim ett fån och känna att alla undrar varför man är där...inte för att det hänt mig...det har ju inget i min blogg...jag är bara allmän...hahahhahahaha.not)
5. Göra slut med Xet.

Jag tror jag stannar där. Punkt 5 känns rätt aktuell. Men det är det svåraste jag vet. Att göra slut med ett X. Det känns så onödigt och jag har aldrig gjort det förr. Men som sagt, då har situationen vart annorlunda. Men jag vill,vill,vill inte göra slut med mitt aktuella X!!! Han har ju vart min klippa, mitt stöd såå länge. Han har ju vart min närmaste anhörig på alla papper och nu är han inte det. Det är okej. men jag vill inte att han ska vara borta med vinden. Jag får höra det ofta av min omgivning. Att han BÖR vara borta med vinden. Men nej, jag tänker inte släppa hela honom! Om man bara raderar vissa bitar kan det ändå bli ett helt pussel? Kan jag ha min kaka kvar men ändå tillåta att andra äter av den? Nej Inte för tillfället. Jag får alltså välja mellan att inte ens ha kakan eller att folk nallar av den?
Jag tänker inte göra slut med mitt X. Han är för fin och jag är för snål.

Kommentarer
Postat av: clothesoverbros

haha helt underbart skriver du! och helt underbar ÄR du ;)

2008-05-08 @ 16:09:43
URL: http://clothesoverbros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0