I wish...

Bu!
Kom på att jag nog inte berättat om mitt nya jobb! Jobbar numera i en liten barnklädesbutik som heter Fridolina. http://www.fridolina.se/ Supermysiga märkeskläder så kika in om du kan!
Är här nu så kan inte skriva så länge..!

På fredag fyller år:) lalala... Jag och Fredrik ska ha picknick i parken inne i stan. Sen blir det nog lite kalas hemma på kvällen!

ÖNSKELISTA:
Shoppingpengar att spendera när mina egna tryter...


Dove bodylotion med suntan (ratar egentligen brun utan sol då det lätt blir kanter men denna är faktiskt riktigt bra!)


Shopaholic böckerna (på engelska) av Sophie Kinsella


Biobiljett till Sex & the City filmen


....time to work!
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0