Weekend i Malmö!

1 maj
Eftermiddag
Nu är jag framme hos storsös och det är jätteskönt. Tur att man kan rymma hit ibland:) Har precis varit nere och handlat och gått igenom Folkets Park, supermysigt!

Nu är kvällsmate tillagad- Mumsiga toast står på menyn! Vi har krypit ner i soffan framför "Sanningens Ögonblick". Typ världens grymmaste program men heey, jag tittar bara på vad som sänds!!

P.S: Eftersom mjag tydligen inte kan lita på mitt eget omdöme och eftersom att mina singelrekler går upp i rök när jag festar så har jag nu tillämpat regel nr 3 på mig själv och raderat någons nummer.
Hepp,hepp! Fuska inte- Ni måste radera alla sms med, annars kan ni med dem hjärnceller som finns kvar i huvet efter x cosmopolitans hitta numret där.
Nu ska jag sussa!
Godnattis!

2 maj
Förmiddag

Har precis ätit frukost med storsös men nu har hon övergivit mig för att dra till jobbet..ska klä på mig och sen går jag ner till triangeln. Vem säger att lycka inte kan köpas för pengar???:)

Eftermiddag
Nu har jag o storsös precis färjat håret. Blev grymt bra! Lovar att lägga upp bild senare! Använde en aningen ljusare nyans än vanligt och färjade bara utväxten och slingorna längst fram och resultatet blev en varm mörkbrun ton i hela håret. Nu är det liksom jämnt. så nu är Maja maj-fin! Make upen är lagd och kläderna sitter där dem ska:) Självklart är sös inte ens halvägs fastän vi ska va på födelsedagsfesten om 30 minuter...sega råtta!
Tyvärr har min dansskada i knät gfjort sig påmind igen..idag när jag kom upp i lägenheten efter en sväng fönstershopping så knäckte det till rejält i knät och sen var det låst i 90 graders vinkel. Nu är det lite bättre men jag kommer inte kunna ha mina högklackade som jag planerat. Det blir till att snabbt tänka om!

3 maj
Morgon
I morse vaknade jag av att sös riktade kameralinsen mot mig i ett försök att knäppa mitt sovande tryne. Sånt borde det vara dödstraff på! Nu har vi ätit en god frukost! Ska ner på hörnet och köpa lite frukt och sen lägga oss i Folkets Park precis här nedanför. Här är jättefint väder i Malmö! Får sommarpirr i magen!! Gårdagens fest var lyckad! Jag vann över storsös på SINGSTAR..moahahah..det är värt en rad i min blogg...:)

Ikväll tar jag tåget hem. Blir eventuellt en grillfest när jag kommer hem. Eller så samlar vi tjejerna hos sanna.vi får se!

Sommar,sommar,sommar....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0