Söndag

Grattis pappa på pappa-dagen!
Tyvärr är jag inte hemma och kan krama honom men jag fixade iallafall en present förra gången jag var hemma så mamma fick ge den till honom idag. Marsipangrisar fick han!! Jag kanske inte är världens bästa på att köpa presenter men pappa är om möjligt ännu sämre på att önska sig presenter! Han kan inte komma på något så det brukar sluta med att han klämmer ur sig vad pappor bör önska sig enligt reklamerna på tv. Typ Lindt's mörka choklad med fikon eller annan vuxensmak. Det brukar sluta med att det ligger högar av hans choklad i skåpet hemma. Men denna gången gör han bäst i att trycka i sig sina ljusrosa grisar annars jävlar!

Jocke hade inte fixat någon present så jag gjorde honom sällskap på stan idag. Det verkligen öste ner regn! Och ingen hade paraply heller så vi blev genomblöta! Efter att vi fixat ärendet på Dressman så gick vi till Fröken Olsson och åt scones. Smarrigt, men mina blir ännu godare! detta var någon nyttig variant tror jag, såg nästan ut som fullkorn och det var inte lika gott som vanliga. Men självklart slank dem ner med creamchees och blåbär!

Nu ska jag hem till nybadade O. Tänker köpa med mig massa karameller till honom för han messade att han var sugen på sötsaker. Jag låstas att jag är snäll mot honom men egentligen är det för min egen skull som han ska äta socker. Han somnar tio annars och jag vill se en skräckis!

Imorgon blir det IKEA med Lina och är det några fler som vill med så är ni hjärtligt välkomna att höra av er!


Kommentarer
Postat av: Johan

Uppätna -jättegoda! Kram

2008-12-07 @ 12:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0