På räls!

Nu sitter jag på tåget på väg till Falkenberg. Det känns som att jag åker tåg baklänges i livet. Om några timmar träffar jag X'et och inatt sover jag troligen mellan mamma och pappa. Det känns konstigt men ändå bra liksom.

 

Igår frågade O mig om jag ville ha en tandborste av honom, en sån där till eltandborsten. Jag fick en med en gul ring och det kändes helt OK. Vi får se om den är av kvalité eller om det är en slit och säng vara.

Nu börjar min laptop få dålig laddning. Jag tänker njuta av min frulle och Håkans "För sent för Edelweis"

<3

Kommentarer
Postat av: britta

kan du inte sova med mig? :) mellan mig och inga :D JAAA

2008-10-31 @ 12:58:04
Postat av: Maja

men kom hem!!det finns plats till dej här, jag har massa kuddar!kom hem o ät frulle med oss imorgon!!

2008-11-01 @ 00:26:03
URL: http://majalinneabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0