Shop 'til u drop

Igår kväll kom sös hit från Malmö. Hon har inte vart o hälsat på mig innan så det är jätte mysigt att ha henne här nu.
Blev en kvällsfika men sen la vi oss ganska tidigt.

I morse vaknade jag med tuppen som vanligt. Det gjorde inte sös så till slut fick jag gå ut i köket och skramla med kastruller så att hon vaknade. Shoppingdag idag!!
Har nog aldrig gjort så bra fynd som jag gjorde idag. Jag var seriöst hög på shoppingen och det är en härlig känsla!
Har hittat Sveriges bästa vintage loppis! Sös fick släpa ut mig och jag tänker nog gå dit imorgon med för att fynda ännu mer!!!
Senare strosade vi runt på kungsgatan och även där hittade jag pärlor! Jag lägger upp lite bilder på några av mina köp.
Puss!!


 Vintage (okänt märke)
 Vintage (Zara)
 Vintage  (Attitude)
 Vintage (Okänt märke)
 Vintage (Oasis)
 Vintage (Top Shop)
 Vintage (Don Donna)
  Vintage (Kenzo)
 Gina Tricot
 Gina Tricot
 Gina Tricot
 Lindex
 Lindex


Kommentarer
Postat av: caroline engfors

vilka snygga saker maja!!;) bra fynd. har samma mössa och vantar;) dom från lindex, dom är gulliga=)

2008-10-12 @ 02:57:23
Postat av: Anonym

gud va mycke nya fina kläder du har köpt, vill du inte flytta hem? :) hihih

2008-10-13 @ 21:32:24
Postat av: Louise

åååå du måste visa mig den butiken.

KRAM

2008-10-18 @ 08:32:51
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0