Gnällspik.

Fy vilken rutten dag! Allt har i princip gått fel under dem senaste 24 timmarna. aaaargghhh!! 

  • Vaknade obehagligt av ett "skrämma skiten ur maja" sms av karin. 
  • Brände min frukostmacka i micron.
  • Brände mej själv på plattången.
  • Slog i tån i tröskeln på väg ut från lägenheten.
  • Extra (dvs utöver den vanliga kvarten) tidskrävande morgon pga tvångstankar om ryck i dörren och kontaktuttags kontroller
  • Störande folk på gatan. Jag väjde inte för någon.
  • Fel på kaffe automaten i skolan. 
  • Felfelfel på alla mina linjer under lektionen. Hatar en punkts och flerpunktsperspektiv och alla andra perspektiv med för den delen. Varför kan man inte bara se allt framifrån. Räcker det inte med att hela en liv är förvridet? Måste jag skissa ner det med????
  • Ögon som går i kors och tvärs för att jag sovit 5 miljarder minuter för lite.
  • Skoskav
  • Aaaaaaas lång kö på Hemköp. Dessutom ett äckligt litet barn som snorade gul smörja och ställde dumma frågor om varför jag inte ville ha kvittot. Jag tycker om de flesta barn men inte idag.


Jag gnäller, jag vet.

Eftermiddagen blev faktiskt en smula bättre. Jag hämtade ut min nya mobil idag och den är så söt så!  Kändes som julafton när jag öppnade paketet och dessutom hade julia, aka tomtenissen, skrivit en liten hälsning till mej och lagt i lådan! Tack sötnos.


Jag tänkte lägga över lite Håkan låtar och ta en promenad innan jag ska sova. Mamma, du behöver inte vara orolig för jag ska bara gå på innegården. Ska träna på att trippa i högklackat nu minst 2 gånger i veckan har jag tänkt. Har fortfarande svårt med det pga min knäopertation men om jag går en sväng varannan kväll eller nåt så märker jag om det funkar eller inte. Det var väl det dem menade med egen sjukgymnastik??

En dagens.


Kommentarer
Postat av: britta

har du fått ny mobil? :):) vad är det för någon ?

2008-10-23 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0