Kvällspromenad.

Godmorgon!!
Har sovit 4 timmar inatt med. Antar att jag får skylla mig  själv om jag är lite trött nu.

Igår var jag och O ute och gick en kvällspromenad i duggregnet (Jag hade mössa på mig så håret höll sig platt. Jag vet att vissa undrar). När han mötte upp mig så var det så kul för vi bara tittade på varandra och log för vi hade typ likadana kläder. Svart skinnjacka. jeans,"palestina" scarf och mössa. Det enda han saknade var en rosa touch men han fick låna en vante av mig.
Promenaden var iaf jätte mysigt och vi skuttade in i göteborgs största godisaffär och köpte massa gott. Vår godissmak är totalt olika. O gillar sura saker och lakritsgrejer och sånt. Det skulle inte förvåna mig om han tex gillar T-fat och dem är ju smått vidriga. Min del i påsen var nästan bara brun. Typ nougat och chokladsnäckor. Men vi kom fram till att det bara är bra. Om man har olika godissmak. Det är nog en av dem grejerna som faktiskt gynnar en om man har olika. Vi kommer liskom aldrig behöva slåss om en godis och bli osams pga det (Ja, det har hänt med en annan kille).

Nu ska jag snart springa ner till spårvagnen. Jag ska vara på Cubus om en timme. Har fått jobb där så jag ska kika lite på deras lager och lära mig kassan och butiksrutiner. Hoppas jag har en fet personalrabatt. Jag tror Cubus kommer få ett uppsving! Dem har jättemkt fint och nu håller dem på att göra om alla sina butiker och dem har bytt ut den hemska blå loggan dem hade innan mot ett mer stilrent svart,stort "C". Tror dem kommer växa faktiskt.


Gårdagens Dilemma:
Säg att ni går förbi en uttagsautomat och där sitter hundralappar och fladdrar i uttaget. Ingen är i närheten. Tar ni dem då? Om ni inte tar dem kommer dem efter x antal sekunder att åka in igen och sättas tillbaka på personens konto.
Jag vet vad O och Maja gör. Nästa lördag ska vi spendera dem på oss!

Nej shit nu måste jag äta klart min frulle. Bråttom!!

Kommentarer
Postat av: Louise

maja då, aja baja...hur mycket pengar var det??

2008-10-18 @ 08:37:30
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hihi. Det var 400 men han som glömde dem var SÄKERT en elaking som tänkte bränna dem på ett smycke till sin älskarinna. Så det var tur att han blev av med dem!

2008-10-18 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0