Helg<3

Igår var det UNDERBART. Jag och O åkte och handlade och sen lagade vi en sinnes god middag. Enchiladas blev det. Eller två rättare sagt. En veggie och en meatie. Blev även några glas rött. O gav mig en 10 poängare i matlagning! Och jag måste erkänna att jag vart riktigt stolt över min insats i köket!


Älskar hans balkong. Kan stå där ute och bara titta och njuta. Man ser hela Älvsborgsbron och särskillt fint är det på kvällen när hela staden lyser som en stjärnhimmel. Stadskatten har hittat hem.


Idag har det vart en riktigt härlig dag i skolan! Hade personlig utveckling och kvinnan som föreläste var riktigt bra. Slutade redan vid 12.30 och då var alla som i ett töcken för precis innan vi gick hem avslutade hon med att göra en avslappnings övning med oss. Till och med speedade Maja blev lite lealös i lederna! Mamma du hade blivit stolt över mig, du som alltid vill få mig att göra dina mindfullness-övningar!

Nu ska jag boka biljett hem(?) till Falkenberg. Ska ta tåget imorgon bitti och stannar till på söndag. Har helt fullspäckat schema, det är så många jag måste hinna kramas med!

"Vad jag bryr mig om nu...Är att från sammma säng, lyssna till samma regn."
(Kärlek är ett brev skcikat tusen gånger, Håkan Hellström)

Kommentarer
Postat av: britta

inegn dålig utsikt han verkar ha! gott det ser ut :D:D det ska bli kuuuul att du kommer hem för en gångskull! :D jag längtar efter dig

2008-10-31 @ 12:57:09
Postat av: Maja

men lilla plutt, varför e du inte hemma? Vi skulle ju kramas ju!

2008-11-01 @ 00:23:58
URL: http://majalinneabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0