Helg!.

Helg!

Nu har jag precis kommit hem. Brukar vara ledig på fredagar men idag hade vi ett företagsbesök, på KappAhls huvudkontor, så ingen sovmorgon idag inte!
Det var ett bra besök, kikade på deras lager och sen var vi inne i huvudbyggnaden där dem sitter och håller på med kampanjer och inköp. Deras designers höll också till där och det verkar vara en härlig arbetsplats.

Efter en fika lyssnade vi på en företagspres och det var också givande. Tyvärr hade jag sovit för liter (inatt igen..!) så mina ögon gick kors och tvärs. Måste skärpa mig med sömnen. Nästa vecka ska vi börja läsa marknadsföring och då blir det mycket stillasittande och långa lektioner tror jag. Då måste jag vara pigg!

Efter besöket på kappahl åkte vi in till stan för att äta lite.

Åhléns har öppnat på Kungsgatan nu idag så där var vi ju bara tvugna att kika in. Hittade massor med fint!!!
Är så sugen på jul. En vit jul.

Smet in en sväng på gina tricot med. Hittade ett gulligt armbans som fick följa med hem


Jag har aaas bråttom nu! O komemr när som helst och då ska vi åka och handla mat till ikväll och vi måste hinna till systemet med så det finns ingen tid till att sitta här mer.
PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0