Humörsvängning.

Hemma!

Idag vaknade jag på godare humör. Fick skjuts till skolan och sken som en sol när jag kom fram. Gud alltså, dem måste tro att jag är schitzo, såna humörsvängningar som jag har!

Dagens uppgift var väldans kul tycker jag! Vertikalprojektion heter det och jag jobbade flitigt som bara den! Kom på mig själv med att sitta och le och nynna. På lunchen mötte jag rektorn på skolan och han sa: Oj, du ser glad ut!
Antar att man måste ha mögliga dagar (som igår) för att man ska kunna ha bättre dagar (som idag).
Och vad vore jag utan ett häftigt humör? Inte maja iallafall!

Efter skolan åkte jag till myrornas. Hittade en söt top men jag hann inte prova för jag hade tid på makeup & hair vid halv fyra. Kom precis därifrån. Har gjort vid mina naglar. Detta är stort för mig. Ni som känner mig väl vet hur dåligt jag mår över mina händer och att jag nästan alltid gömmer dem. Ni andra vet det nu. Jag har bitit på naglarna sen jag började skolan. Antar att jag var sinnes sjukt nervös då och det fanns ingen lillebror att gnaga på så då tog jag väl till naglarna. På den vägen har det vart i 14 år. Jag har aldrig slutat bita på naglarna sen dess (även om jag sa att jag hade det för att få belönings present av moster. Förlåt men jag ville verkligen ha den presenten). Det var en pärs för mig att ta mig till studion och lägga händerna på bordet. Men jag klarade det och tjejen som gjorde vid naglarna var urgullig! Eftersom att mina naglar är så förstörda kommer jag nog att få göra ganska täta besök i studion. Hon gav mig en grym rabatt och var jätte förstående. Jag fick tårar i ögonen när jag satt där. Har nog aldrig känt mig så fin!! Och det roliga är att det knappt märks.
Detta gör jag endast för min egen skull.

Köpte även lite oljor att smörja in nagelbanden med.


Kommentarer
Postat av: brtta

dina naglar blev jättefina :D jag ångrar att jag aldrig beställde tid :( <3

2008-10-31 @ 12:59:16
Postat av: Maja

Du kan göra det till jul eller nåt!Önska dej i julklapp!!

<3<3<3

2008-11-01 @ 00:28:14
URL: http://majalinneabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0