Tvättmaskin

I förra veckan när jag var ledig så lärde jag mig en ny sak som man bör kunna. Iaf om man vill ha rena kläder. Jag bokade en tid i tvättstugan.sen när klockan blev tiden o tvätten stod kvar i korgen gick det upp för mig att jag nog måste göra nåt mer med den...så jag gick ner o tittade på tvättmaskinerna.kände på dem.luktade.granskade..jaa...ha..?
Pappa hjälp,
Och pappa hjälpte
Det tog tid,svett o svordommar men rent blev det o nöjd var jag.
vuxenpoäng +1

Ibland önskar jag att jag kunde kasta in saker ur mitt liv i en tvättmaskin.Och att dem kom ut rena och klara..gärna strykta med för den delen. Utan skrynklade veck som  gör allt så komplicerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0