Kaffekaffekaffekaffekaffe...

Idag kände jag mig nästan lite hög på koffein i skolan. Var fnittrig och arg och stirrig och överenergisk. Fokuserade till 210% på att skissa och flippade när det inte gick vägen på milimetern.
O kom och bjöd på pusskalas på lunchen. Det var uppskattat.

Nej, börjar jag bli tjatig om den där O? Känner att jag nog bubblar för mycket om honom. Han är ju ändå bara ett O. Lite mer kanske men han ska inte få ta så mycket plats. Inte än iallafall.

Idag har jag fått hjälp av fixarsorken julia. (Visst finns det fixarsorkar i bamse?) Den här sorken har iallafallordnat så att jag kan hämta ut min nya mobil imorgon. Spännande!!!

En Dagens.

Kommentarer
Postat av: britta

så fin du är maja!! <3 jag saknar dig!

2008-10-22 @ 18:17:00
Postat av: Anonym

saknar dej med min skatt!!kommer du hit snart?? DU ÄR VACKER.

2008-10-22 @ 23:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0