Söndag.

Igår längtade jag hem lite. Tjejerna hade lördagsmys hos marie och det kändes jobbigt att inte kunna deltaga i sexdisskusionerna. Och trollkars-disskusionerna för den delen. Dem brukar vara vilda och roliga! Men jag lät mina sms-fingrar gå varma så jag var med lite på distans. Saknar dem nåt sinnes sjukt. Mina små flickor<3

Myste med O igår. Blir alldeles varm i hela kroppen av honom. Tycker det är lite skrämmande att känna så, men jag kan inte låta bli.
När jag kom hem pratade jag med karin i 2 timmar. När klockan var 5 så fick vi lägga på för då började jag bli sömnig. Tyvärr vaknade jag vid 8 ändå men jag lyckades somna om en timme till sen. Mamma tycker inte om att jag sover så lite. Hon föreslog att jag skulle göra mindfullness för att hitta inre lugn och lättare slappna av.
"Gör det när du diskar!" sa hon "Koncentrera dig bara på det du gör och slappna av i hela kroppen. Tänk: Nu håller jag diskborsten. Nu kommer det massa bubblor. Nu diskar jag ett glas..."
Herregud jag hade fått abstinens och börjat knipa med tårna. Men jag får väl ge det en chans imån.

Idag har jag tvättat igen. Jag är så rädd att mina kläder ska bli förstörda så jag får tvätta vissa plagg ensamma i en tvättmaskin. Det tar lång tid att tvätta då. Jag ska be pappa om en tvättkurs när han kommer hem från spanien. Då ska jag anteckna tvätt-fakta.
Glömde bort att jag skulle hämta tvätten sen så jag hann inte torktummla klart. Hela min lägenhet fick vara torkskåp och jag lovar, det hängde kläder på varenda krok och handtak (dörrhandtag, köksskåpshandtag och kylskåpshandtag). Såg lite kul ut.

I eftermiddags åkte jag in till stan och mötte upp Elin från min klass. Vi gick en långpromenad från vasa ner till operan och sen tillbaks till kungsport. Sen satte vi oss på Frank's och fikade. Var mysigt. Vi följer Ensam Mamma Söker båda två så vi var väldigt noga med att vi skulle hinna hem i tid till 20.00 men rätt var det var så hade klcockan sprungit iväg och blivit tio i åtta och då fick vi bråttom som bara den!! Jag hade ingen chans att hinna hem så vi åkte hem till Elin på Guldheden och kollade ihop istället. Det är väldigt mycket roligare att kolla med henne för annars sitter jag bara och suckar och fnissar högt för mig själv. Får kanske bli en söndags-tradition.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0