inhandlat.

Just det!
Här är dagens köp!
 Vintage.
 Rut mfl.
 Monsoon.

Jag är medveten om att mitt Csn, i en dels ögon, bör spenderas bättre men jag kände verkligen att jag var värd detta. För minns ni när jag skrev om att jag belönade mej själv med en kjol efter att jag tagit en spruta? I fredags tog jag min andra spruta med vaccin mot livmoderhals cancer och därför kände jag att det kunde bli en fin belöning med lite shopping. Plus att jag fick VG på tentan i försäljning så det kan man också säga att jag firar.
Hittade också en fin halsduk på Bianco idag. Om jag tar med mig kaffe på termos istället för att köpa flera koppar om dagen i skolan så kan jag ju faktiskt köpa den i veckan. Den skulle vara fin till skinnjackan!
<3

Kommentarer
Postat av: brittta

vart får du alla dina pengar ifrån egentligen? :) jättefina grejer ju! din skinnjacka ser ju finare ut än min !! jag saknar dig!

2008-10-13 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0