Söndagsmorgon.

Mornn!
Eller jag har ju vart vaken några timmar. Men jag borde vaknat nu så jag låtsas.
Åt sinnes god middag igår och sen gick vi upp till mig och dansade till Mama Mia låtar. Jag kunde blivit en av  dem som, enligt sös, faktiskt avlider varje år av skumpa-korken. Jag fattde inte att det var mousserande jag handskades med utan jag bara slet upp korken och jisses vad rädd jag blev när det small till och började bubbla. Jag avled inte av korken och jag fick ingen blåtira heller. Men upp flög den och rädd blev jag!

Det blev en kväll på Excet igår, helt klart potentiell marknad enligt sös. Något som retar gallfeber på mig är killar som sjunger med i låtar. Det är så FULT. Gör inte det.

Nu vill jag ha frukostfrukostfrukost.
Nu väckte jag henne.
Loppis idag igen! Ska även hinna med parfymprovning på Åhléns och en god fika innan sös tar tåget till malmöland.
<3


 
Brämhults Jordgubb Lime är beroendeframkallande.Slurp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0