EnBraOnsdag.

Mys med O igår. Allt var en enda geggamojja först men sen klarnade det och jag kände sånt som jag inte känt på länge..
Inatt sov jag som prinsessan på ärten. Fast bara på en mjuk bädd utan en ärta som störde.
I morse blev jag bortskämd med frukost. Det tycker jag om. När O gör mina mackor och ställer fram en kopp kaffe. Han är duktig på frukostar. Härom dagen kom han och väckte mig med en nybakad Croissant och färskpressad juice.
Det gjorde min dag.
Han är fin, den där O.
Men jag tänker ta små steg och jag hoppas att han tänker gå tätt bakom.

Idag var det full rulle i skolan. Jag och Emelie har slitit med vårt arbete som ska presenteras efter lunch imorgon. Tror det kan blir bra och om jag kan så ska jag lägga upp bilder sen. Det är alltid svårt med grupparbeten men jag och Emelie har varit ett riktigt dunder team! Kreativiteten har flödat! I morse kom hon lite senare så jag fick sitta och greja med photoshop och in design på egen hand mellan 9 och 10. Blev helt överlycklig när hon dök upp så att hon kunde ta över det tekniska. Dessutom hade hon en stor latte med sig till mig, och det gjorde mig inte direkt mindre glad över hennes ankomst.


Kommentarer
Postat av: Louise

spännande vem är den där O??

2008-10-18 @ 08:35:49
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Den där O är någon som charmat den där M:) After school i veckan?

2008-10-18 @ 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0