Måndag.

Tittut!
I går somnade jag vid 2 och sen vaknade jag 6, precis innan karin ringde (som hon brukar göra när hon slutat sitt nattpass). Älskar att vakna av att prata en stund med henne. Det är så mysigt och jag blir så jädrans pigg!

Visseligen sov jag bara 4 timmar inatt men dem 4 timmarna sov jag som Törnrosa. Beklagade mig lite för O över att jag var en modern törnrosa som vaknade av ett alarm istället för en prinskyss. Men det lovades ändring på det.

Dagens outfit var en salig blandning av gamalt,nytt,mitt och O's.

Kommentarer
Postat av: britta

så fin du är! :) du är världens finaste storasyster! hur allvarligt är det med "O"? träffade inga honom i helgen? om du inte har nåt för dig denna som kommer så kommer jag och marcus gärna, han tjatar om varje helg! :)

2008-10-13 @ 21:37:13
Postat av: Anonym

har du O's kläder på dig? vilekt e hans? både jag o britta vill ha SVAR när vi kommenterar!

2008-10-14 @ 06:53:39
Postat av: Karin

oj, glömde skriva att det är karin! ;)

2008-10-14 @ 06:54:24
Postat av: Anonym

Karin, det är O´s scarf.



Britta, det börjar bli aningen "allvarligt" med O men jag tar det lungt;). Ja, men komsi,komsi! Jättemysigt om ni hälsar på!

2008-10-18 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0