Hellström, sjung för mig.

Vet inte varför mitt förra inlägg inte publicerats förrän nu. Blogg.se är lite krångliga ibland tycker jag..men strunt i det.

Nu ska jag gå en kvällspromenad runt kvarteret och lyssna på Håkan. Måste rensa huvudet lite och tömma ut all vätska som ligger och trycker bakom ögonlocken.


Har någon sett till hurricane?
Jag vill känna pulsen från stan igen
jag har varit nere på gatan
och letat efter hurricane
Visst känns det fint att va vid liv, en dag till
visst känns det fint nu, hurricane?
Oh hurricane, nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig
alla talar om dig, hurricane...
Oh hurricane...

( Hurricane Gilbert, Håkan Hellström)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0