sims

Jag är en person som har rätt höga krav tror jag. vet jag. tycker andra?
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag är kräsen och jag är glad för det. Ute i vida världen finns det ett överflöd av människor som skulle kunna vara en partner. men hade jag sett mellan fingrarna hade jag inte vart lycklig. Då hade jag nöjt mig med för lite.
Härom dagen återförendes jag med en kär högstadie flört. the sims. jag måste bara säga att jisses vilket spel! Jag kan bilda en familj med mej själv och Henke Larsson. Jag kan välja vad min partner ska ha på sig. Vid alla tilfällen. Från sängen till i bassängen. Jag kan välja hans skäggstubb på milimetern och hur många andelar humor han ska ha i förhållande till framgång. Och detta är innan spelet ens har börjat! När henke larsson väl är skapad kan jag med hjälp av ett klick få honom att kyssa mej eller bjuda ut mej eller massera mej. Jag bestämmer inredningen i hela huset och självklart kan man även fuska sig till miljoner så att man har råd med allt vad design heter!
Jag är lyrisk.

Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

hejhej! ^^ allt bra? har du nån gång varit med i en pjäs där du spelat en kill karaktär/roll? ;) kommentera gärna mitt inlägg "~Snövit~" :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-10-16 @ 18:24:14
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Hehe, det spelet är helt klart beroendeframkallande.



Svar:

Tack för tipset! Kram Sandra

2009-11-04 @ 16:53:09
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0