Limit (fortsätting)

Minns ni den listan jag gjorde på saker som fått mig att vända på klacken?

  • Att han inte plattat sitt hår på rätt sätt.
  • Att han inte förstått min humor (ibland bokstavligt talat inte förstått, för han har inte ens vetat vad humor betytt utan har seriöst trott att det betytt humör. En språkbariär är vad jag vill komma till).
  • Att han inte bjudit mig på den där drinken utan (herregud) tittat bort när den GEMENSAMMA notan kommit. Den sved som fan.
  • Att han haft flickvän (läs: "Att äta eller inte äta?- Det är frågan", publicerad i mars 08)
  • Att han vart 5 år yngre (men fräsch som fan)
  • Att han inte kunnat dansa. En gång dejtade jag hunken av hunkar men han kunde inte röra sig till musik. Han såg liksom ut som en Michael Jackson-wannabe med gipsade leder. Det var ett problem för varje gång vi va ute ihop så fick jag fixa barnvakt medan jag skulle dansa. Han fattade aldrig vinken och  när jag en utekväll för tolvfte gången frågade om han ville gå till baren en stund medan jag dansade sa han bara: nej DET ÄR LUGNT jag kan dansa lite med dig. Du, det va fan inte lugnt.

Tänkte jag skulle fylla på min lista lite grann eftersom jag sannerligen har material till det

  • Att han inte skrattat till en film som var uppenbart kul. Tänk er situationen där det är total tystnad från hans sida och humorn är så rolig så att det bubblar inom dig. Till slut släpper du efter och låter skrattet flöda men han r ö r  i n t e  e n  m i n.
  • Att han gör konstiga läten efter varje mening och kram och rörelse och kyss och skratt. 
  • Att han bjuder hem dig på middag och sen serverar panpizza. Va fan?
  • Att han snokar upp och håller koll på vad du gör via facebook. Om han nu är nyfiken så kan han väl dölja det och springa på dig lite random isället för att erkänna att han hängt på din profil i 12 timmar.
  • Att han snattar på er dejt. Ingen kommentar förutom FY FAN VA PINSMAT.
  • Att han har med sig en tolk, utan att förvana (lite sött men gud vad jobbigt i längden...)

Märk väl att detta inte är punkter som skulle rubba KÄRLEK. Nu pratar vi dejter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0