spara

Ok. Faktum kvarstår: Jag kan inte komma över mitt linne. Det går inte.
Så, vad gör jag? Jag har inte råd med 600 i dagsläget.

Hur man sparar ihop till 600kr:
- Duscha kallt i en månad
- Fråga om du får gömma dig bakom stora människor på spårvagnen så du slipper pröjsa månadskortet
- Säg upp Elle prenumerationen (nej, det finns gränser!!)
- Få 200 spänn på Free port för dina gamla skor (jag har många gamla skor....)
- Sjunga i nordstan och få pengar för att sluta
- Baka fluffigt bröd och leva på knäckebrödsresultatet
INTE ringa en spåtant för att få reda på saker om mitt kärleksliv och därmed spara hundralappar på minuttaxan.
- Starta en insamling på Facebook (josse är den enda som ställt upp och erbjudit mej en krona so far. skärpning!!!)

Mer tips är hjärtligt välkomna!!!


Kommentarer
Postat av: karin

- byta liv med karin och få tillbaka 12400 kr på skatten

2009-04-04 @ 16:33:02
Postat av: karin

- hälsa på i falkenberg och sno med mat från ditt barndomshem som räcker i en månad.

- lev på nudlar och knäckebröd

- sluta köp massa kaffe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- sluta köp 5 likadana mössor och sjalar

- sluta köp saker som du bara har en tillfällig crush för och vänta på dom riktiga kärlekarna.

- önska dig den i födelsedagspresent

2009-04-04 @ 16:35:55
Postat av: maja

- kan funka,brukar sno ost.

- kan inte leva på nudlar men kan leva på knäckebrödet som jag gör själv med euroshoppermjöl o annan skit

- kaffet kan va en idé...men fan jag kommer bli ett litet monster utan koffeinkicka...men det drabbar ju bara min omgivning..;)

- jag är en hamster, jag hamstrar. och jag tycker om att använda en sjal och sen ha en att titta på. kläder är den bästa inredningen!

- om man är polyamorös och är kär i fler samtidigt?jag är en liten slampa, jag låter alldeles för många kläder taffsa på mitt hjärta!

- jag älskar födelsedagar....:D

2009-04-04 @ 18:11:31
Postat av: Louise Alexandersson

Kolla om det kanske finns på Tradera...man kan fynda där =)

2009-04-05 @ 13:28:48
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0