begär

Vad gör man om man inte har pengar men ändå måste betala för sina förälskelser?
Nu menar jag inte att jag gått och kärat ner mej i en mans-hora och måste hitta ett sätt att få ihop till hans timlön. Jag pratar riktig kärlek. Kärleken till det som hör hemma i en garderob.

Idag hittade jag det jag inte får hitta enligt mitt senaste kontoutdrag. Sen dess har jag tänkt på det i typ 7 timmar och 24 minuter. Jag har inte råd. Jag har inte råd. Jag har inte råd. Ungefär så har det låtit i 3 timmar och 42 minuter. Resterande 3 timmar och 42 minuter som jag tänkt på det har det låtit ungefäör såhär köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööp.
Jag vill vara klok och förnuftig och lyssna på karin som säger att jag ska va stark och att jag inte har råd men jag känner liksom att det får finnas gräner för sunt förnuft. ska man behöva gå och må dåligt, är det så? är det så????

Att konsumera eller inte konsumera. Det är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0