kärlek.

Hela veckan, och förra veckan med för den delen, har det pratats om denna dagen. Idag är den dagen. Alla Hjärtans Dag. Igår morse på väg till Lindex, kunde jag knappt se annat än rött eller hjärtformat i tidningen. Inte bara reklam, till och med nyheterna var kärleksfulla. Det är svårt att missa eller ignorera denna dagen, även om man skulle vilja. Förra året ville jag absolut det. Minns ni som jag våndades!!?
Idag är jag i ett annat stadie. Jag tycker ju med om kärlek. Varför vara bitter? Kärlek är det jag känner för dej. och dej. och dej. och dej. och massa fler! Jag är polyamorös, och jag älskar det! Och det är fint att man uppmuntrar till en dag fylld med kärlek. Vem säger att kärlek bara är något för par? Ingen, så varför vara ledsen över vad man inte har? Jag har mitt singelliv och fler än jag kan räkna att ösa kärlek över! Jag blev påmind om romantiken igår när jag vid tidningshyllan såg porrtidningar märkta med "Halva priset". Är romantiken här för att stanna? Jag tror!

Jag har kommit till insikt om vad detta egentligen är för en dag.
Det är singlarnas!!
Idag kära vänner, slipper vi alla par ute på puben! Dem kan ha sitt gos o mys hemma. Och ni behöver inte oroa er för att stöta på någons pojkvän för är dem trotts allt ute så kommer dem att hålla sig till sina respektive. Jag uppmanar därför alla underbara singlar att svira om och korka upp vinet. Det ska jag göra. Mina älskade flickor firar denna dagen på ett hotell här i stan och jag ska dit och fira med dem! Ut med er nu! Ni skulle bara våga deppa med chips och mysbrallor! Mig hittar ni på dansgolvet!

kärlek från maja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0