Någon tänker som jag tänker

Idag hittade jag en sån där sajt som jag letat efter i 21 år. Av en ren slump ramlade jag in på den och jag satt hänförd länge länge.
Detta var en sida som innehöll flera fraser ur det lexikon som jag så länge efterfrågat.
Rubrikerna liksom slog emot mig och jag blev totalt paralyserad för några ögonblick.

Read the signs- How to tell if someones likes you
How to dump someone- In a nice way
How to share a bed- Kiss goodbye to bedroom battles
How to avoid trapped arm while  cuddling in bed
How to undo her bra with one hand
Striptease lesson
How to flirt using british sign languages....Jisses, jag är häänförd!!!

Detta mina vänner är sådant som bode ingå i allas studieplan på Gymnasiet.


Kommentarer
Postat av: Louise A

Du är ju hur söt som helst!

Vilken sida är det???

2009-01-10 @ 16:23:49
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0