för mycket struntprat för att hitta en lämplig rubrik.

Min underbara manliga vän V suckade inatt i luren över kärlekens frånvaro. Men jag sa till honom att han hellre ska vänta in den där kärleksbomben än att ha nåt bara för att ha nåt. Jag hann knappt säga klart meningen förrän jag rannsakade mig själv. Vad håller jag på med? Vad håller jag och O på med? Eller snarare vad är det vi INTE håller på med? Vad den än är vi inte håller på med så blir jag galen samtidigt som jag nästan börjar bli likgiltig. Allt har stannat upp, men jag vet inte om jag väntar på att det ska återgå til det som vi hade innan. Jag vet inte om jag väntar för jag vet inte vad jag väntar på. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge men jag vet inte ens om jag väntar på nåt gott...

Det jag försöker få fram är antagligen att han inte beter sig som jag vill att han ska bete sig och jag börjar lessna nu så jag trycker snart på delete. Jag orkar inte dra ensam och se till att vi säger gott nytt år eller bara godmorgon. Bollen är hans. Tar han den?
To be continued....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0