Tolvslaget.

Tolvslaget kom och försvann.

Vi räknar  ner..
10...jag tar upp mobilen...
9...börjar titta på displayen...
8...öppnar samtalslistan...
7...vem ska jag ringa?...
6...O?
5..Xet?
4..O?
3..Xet?
2..O?Xet?O?Xet?O?Xet?O?Xet?O?Xet?
1...gaaaaaaaaaaaaaaah!!! oxooxoxoxoxooxoxooxoxoxooxox?!?!?!?!?!

Gott nytt år!!!!
Jag trycker på ring och han som svarar låter bekant,trygg och inte alls förvånad. Jag får desutom en känsla av att om jag väntat en sekund till hade det ring på min mobil.

Och den där kyssen då? Jag tittar upp och ser 2 par i varje ögonvrå som kysser varandra. Jag hinner inte ens sucka högt förrän J ser mig och ger mig en nyårskyss. Tack hjärtat.

Kommentarer
Postat av: J

Varsågod :) tack själv!

2009-01-14 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0